Bloemenactie 2022

25-05-2022
Categoriën
Actie

SC Pareja gaat weer bloemen verkopen!  Met jouw bijdrage steun je onze club voor nieuwe toestellen en materialen.

Hoe kun je de bloemen kopen?

Op 12 juni staan we met een kraampje bij ’t Kerkeböske tijdens Rundje Koeberg van 9:30 – 13:00 uur . Maar je kunt ook alvast een bosje bloemen online bestellen. Dat kan via het bestelformulier. Kom jouw bestelling vervolgens halen op 12 juni bij ons kraampje. Betalen kan contant of via een QR-code.

Koop een bosje bloemen en steun hiermee onze club!

1 bos gerbera’s: € 5,00
2 bossen gerbera’s: € 8,00
3 bossen gerbera’s: € 12,00
(1 bos = 7 gerbera’s met 1 tak groen. Met dank aan: Gerja Helden BV)

Zeg het voort!

Geef het door aan familie en vrienden, ook zij mogen online bestellen of langskomen bij ons kraampje.

Let op: Eerder hebben wij naar onze leden gecommuniceerd dat we ook op 11 juni (bij E11f)  bloemen gaan verkopen. Dit is nu aangepast naar alleen 12 juni  (bij ‘t Kerkeböske)  en online verkoop.

Namens SC Pareja; alvast heel erg bedankt voor jouw steun!

Met vriendelijke groet,
Commissie Sponsoring SC Pareja