Proeflessen

Wil je een proefles volgen?

Wil je een les uit ons sportaanbod uitproberen? Je mag 2 gratis proeflessen volgen bij SC Pareja. Loop gewoon binnen bij een van onze lessen, je hoeft niet vooraf te mailen of aan te melden. Kijk in ons lesrooster wanneer en waar de gewenste les plaats vind. Let op; in de schoolvakanties worden er geen lessen gegeven.
Na deze 2 proeflessen, dien je je als lid aan te melden via onderstaand formulier.

Interesse in turnen? Dan begin je in principe altijd in de turnspeeltuin of turnbasics groep. Proeflessen in onderbouw, middenbouw of bovenbouw dienen te worden aangevraagd via sport@sportclubpareja.nl

Ook maken we voor een aantal groepen gebruik van wachtlijsten, aangezien deze vol zijn. Voor deze groepen zijn dus even geen proeflessen mogelijk. Wil je op de wachtlijst, dan kun je een berichtje sturen naar sport@sportclubpareja met daarin je naam, geboortedatum, mailadres, telefoonnummer en naam ouder.

Op dit moment hateren we wachtlijsten voor de volgende groepen:

-Peutergym Helden

-Turnspeeltuin