Info voor kader

Via onderstaande link is het urendeclaratieformulier voor leiding te downloaden. In dit bestand staat ook een toelichting hoe in te vullen.

Pareja Urendeclaratieformulier 2023-2024

Voor het declareren voor gemaakte kosten mag je een mail sturen naar je productgroepvoorzitter met kopie van de bonnen.

De productgroepvoorzitter mailt dit, indien akkoord, naar het declaratie emailadres met vermelding van akkoord erin.

Dutch Gymnastic KNGU

In deze groep kunnen alle trainers, coaches, vrijwilligers, juryleden en clubs uit de gymsport hun informatie, vragen, aanbod én kennis met elkaar delen. Deel jij met ons mee?

Dutch Gymnastics staat voor het plezier van het verleggen van grenzen, nieuwe dingen leren en groeien. Het zit in de aard van mensen. En in dat van de gymsport.
De komende tijd bouwen we samen aan de kracht van Dutch Gymnastics. Elke dag een beetje meer. Bouwen doen we graag met iedereen! Bouw jij ook mee?

KNGU - Dutch Gymnastics Voor het bekijken van mogelijke opleidingen en bijscholingen van de KNGU:
Home | KNGU – Technisch KaderVoor het bekijken van jouw licentiestatus:
KNGUCampus – Licentieoverzicht / Verlengen / Voordeelwinkel