Recreatieve groep Jazzdans 20+ jaar

Jazzdans Recreatief is voor dames die een uur lekker willen dansen en toch nog danstechnieken op pijl willen houden. In tegenstelling tot alle andere groepen, danst deze groep geen wedstrijden en is het puur bedoeld voor de ontspanning. Tijdens dit uur wordt er naast techniek- en leningheidsoefeningen, ook geruime tijd besteed aan het aanleren van een danschoreografie. En mocht je een les gemist hebben, dan is er alle tijd om de gemiste pasjes te herhalen.

Deze les is voor iedereen van 20 jaar en ouder, voor gevorderden of dames die graag de technieken van Jazzdans willen leren. En naast de buikspieren, trainen we ook nog de lachspieren. De gezelligheid mag dan ook zeker niet ontbreken in deze groep! Kortom, een heerlijk dansuurtje voor iedereen die van Jazzdans houdt!