Turnbasics (8-13 jaar)

Vanuit de turnspeeltuin of als nieuweling kun je in deze groep instromen. Tijdens de lessen wordt gebruikt gemaakt van de basisonderdelen van het turnen. Denk hierbij aan springen, balanceren, duikelen en zwaaien. Daarnaast is ook het sociale contact met leeftijdgenootjes een belangrijke factor in deze lessen. Samen, met plezier, sporten. Een keer per jaar wordt het Peel en Maas toernooi georganiseerd en op het laatst van het seizoen de clubkampioenschappen om deze kinderen ook aan een wedstrijd te laten deelnemen. Daarnaast worden er een aantal extra trainingen in de turnhal in Weert georganiseerd (geen verplichting).

VOOR WIE?

De turnbasics zijn opgesplitst in 2 groepen en is voor iedereen die graag wil turnen.

DOORSTROMEN

De doorstroom naar andere groepen (selectie onderbouw ) zal plaats vinden als de leiding dit noodzakelijk vind.

LEIDING

De lessen worden gegeven door gediplomeerde leiding, met daarbij hulpleiding.

PROEFLES EN LESROOSTER

De lestijden voor deze groepen zijn:

• 12.30u tot 13.30u voor de kinderen van 2014 en 2015.
  • 13.30u tot 14.30u voor de kinderen van 2013 en ouder.

Je mag 2 proeflessen volgen om te kijken of je het leuk vindt en daarna kun je je via de site aanmelden.