Swing & Sweat

Ontdek een nieuwe vorm van sporten en train met veel plezier aan uitdagende workouts op een dansende manier waarbij zweten gegarandeerd is!

Op de nieuwste swing & dansmuziek beoefen jij verfrissende danscombinaties van kracht en swing, wat ook nog eens goed voor je  conditie is.

Er worden veel verschillende dans choreografieën aangeleerd. Dit zorgt voor een gevarieerde, leuke en recreatieve dansles. De combinatie van soepele bewegingen, leuke choreografie en opzwepende muziek, zorgt ervoor dat Swing en Sweat nooit saai is.

We dansen op de leukste Top 40 muziek en het is het perfecte manier voor fysieke inspanning en geestelijke ontspanning. De les bestaat uit meerdere opbouwende danscombinaties waardoor je gemakkelijk begeleid wordt. Je wordt ook flink gemotiveerd er een schepje bovenop te doen!

Kortom, het is een heerlijk uurtje danstraining om weer helemaal fit te voelen!

Swing en Sweat is voor iedereen vanaf 18 jaar.