Grote Gymles Kleuters 28 mei a.s.

20-05-2022
Kleutergym

Beste ouders van leden peuter- en kleutergym,

Op zaterdag 28 mei organiseert SC Pareja een grote gymles in de Sporthal Piushof in Panningen, waarbij de kinderen kleine proeflesjes gaan volgen van de sporten die Pareja te bieden heeft:

• Turnspeeltuin (5 – 8 jaar)
  • Kids Jazzballet (3 – 6 jaar)
  • Pre-Freerun (5 – 7 jaar)

Welke sport kan uw zoon/dochter doen bij SC Pareja?

Wordt uw kind te oud voor kleutergym? SC Pareja heeft daarna nog genoeg te bieden aan sport, zoals Turnspeeltuin, Kids Jazzballet of Pre-Freerun. Daarom geven wij de kans om tijdens deze grote gymles alvast kennis te maken met deze sportdisciplines. Daarnaast mogen ze dit sportseizoen nog 2 gratis proeflessen volgen tijdens de reguliere lessen. Hiervoor delen we flyers uit met daarop het reguliere lesrooster.

Grote gymles 28 mei

Alle peuter- en kleutergroepen van Helden, Panningen en Beringe zullen samen op deze ochtend gymles hebben in de sporthal. De les start om 09:00 uur en eindigt om 10:30 uur. Ouders zijn van harte welkom om op de tribune te blijven kijken. Dit zouden we juist heel fijn vinden!

Sporten is goed voor de ontwikkeling!

Sporten is heel belangrijk voor de ontwikkeling van een kind.  Daarom vinden wij het belangrijk om hier aandacht aan te geven. Combinaties van de sportdisciplines werken ook altijd goed, zoals bijvoorbeeld dans en turnen. Er zijn binnen Pareja mogelijkheden om later door te stromen naar wedstrijddansen en – turnen. Ook kun je na de Pre-Freerun de sport verder ontwikkelen bij Minded Motion.

Indien er vragen zijn, stel deze gerust tijdens de les.

Tot dan!

Met vriendelijke groet,