Kampioenen voor Sc Pareja

04-05-2024

In het weekend van 6 en 7 april mochten we afreizen naar Voerendaal voor het 2de weekend Limburgse Meerkampfinales,toestelfinales en teamfinale.

Op zaterdagochtend mochten de meiden van niv 4 van start gaan voor hun Meerkamp finale helaas was Eva ziek en Karlijn geblesseerd. Maar Anne v Mullekom en Isa Sieben hebben beide een mooie wedstrijd geturnd. En ondanks een val op brug is Anne toch nog Limburgs Kampioen geworden en Isa werd 14de van de 24 meiden in de wedstrijd.

In dezelfde wedstrijd had Emie Kersten zich geplaatst voor toestelfinale balk en vloer maar helaas geen podium plaats.

In wedstrijd 2 mochten Sofie Vaessen en Felin Kahveci hun meerkamp turnen in niv 6. Ook hun hebben super geturnd en Felin werd 6de en Sofie 8ste ook van de 24 meiden in de wedstrijd.

In dezelfde wedstrijd hadden zich 11 meiden geplaatst voor in totaal 16 toestelfinales. Bij de jeugd div 4 werd Jans vd Berg bij sprong 3de , Juulke Teeuwen 3de bij vloer en 2de bij brug , Lize Coppus werd 2de bij vloer.

Bij de junioren div 5 behaalde Meike Thijssen 3de bij balk en Limburgs Kampioen op sprong,Sophie v Lier Limburgs Kampioen op vloer .

Daarna door naar de laatste wedstrijd van de dag in deze wedstrijd mochten Suus Verbong, Kate vd Meene en Flore Weijman hun Meerkamp turnen in niv 6.

Suus werd 9de,Kate 12de en Flore 13de en ook bij hun 24 meiden in de wedstrijd.

Ook in deze wedstrijd weer toestelfinales waarbij zich 10 meiden geplaatst hadden voor 20 toestelfinales. Bij de jeugd div 3 werd Pim Maessen Limburgs Kampioen op vloer,Bij de junioren div 4 werd Sanne Minten zelfs 3x Limburgs Kampioen op sprong,brug en balk,Mirthe Ebisch 2de op brug en sprong. Bij de senioren div 4 werd Linda Arts Limburgs Kampioen op sprong en bij de senioren div 5 werd Joeske v Lent 2x Limburgs Kampioen en wel op sprong en brug en 2de op vloer.

Wat een mooi resultaat meiden in totaal 22 meiden goed voor 38 toestelfinales en 17 medailles top gedaan meiden.

Op zondag gingen we van start met 4 meiden van niv 5 die zich geplaatst hadden voor finale. Alle 4 de meiden hadden er erg veel zin in. Er werd heel netjes geturnd en 2 meiden mochten zelf het podium op. Yoann Hermans werd 3de en Maud Stammen 2de , Kenzy-rose Aarts werd 8ste en Fleur Janssen 10de van de 24 turnsters in de wedstrijd.

In wedstrijd 2 mochten 6 meiden bij niv 5 hun finale turnen en daar behaalde Demi Krekels de 2de plaats en Jill Adriaans 5de,Juul v Nienhuijs en Lynn Huijs 12de, Lieke v Kruisbergen 16de en Keet Selen 17de.

In dezelfde wedstrijd mocht ons suppl E team bestaande uit: Renske Timmermans,Janne Driessen,Sanne Minten, Joeske v Lent , Mirthe Ebisch hun finale turnen en ze zijn Limburgs Kampioen geworden top prestatie meiden.

En in de allerlaatste wedstrijd van dit seizoen mochten nog 3 meiden hun finale turnen. Hierbij werd Chelsey Beurskens Limburgs Kampioen en 15de Elin Verbong, Vera Kersten 21ste.

Wat een mooie afsluiting van dit turnseizoen. Nu op naar onze eigen clubkampioenschappen en demodag .