Verslag Finale weekend turnen 21 en 22 Mei

Categoriën

Ingestuurd door: Ellen Berkers

SC Pareja wint 32 medailles in 1 weekend

In het weekend van 21 en 22 mei mochten we naar Weert om daar het finale weekend van dit seizoen te turnen .

Doordat er vanwege corona wedstrijden verschoven waren werd deze wedstrijd geturnd in de turnhal van Weert waar het even wennen was voor iedereen aan de start van de wedstrijd. Alles wat dichter op elkaar en publiek ook erg dichtbij was even wennen.

Op zaterdag was er voor de middenbouw de Meerkamp en gelijk ook toestelfinales vanuit  Pareja hadden zich 17 meiden geplaatst verdeeld over verschillende niveau’s.

Lize v Mullekom mocht voor de Meerkamp de 3de plaats van het podium betreden  wat een mooie prestatie, en ook behaalde ze bij balk nog een 2de plaats.

Jans vd Berg wist brons te behalen bij balk en goud op sprong . Alle andere 15 meiden hebben echt een super wedstrijd geturnd we hebben genoten .

Op zondag 22 mei waren er de toestelfinales voor alle keuze turnsters, in totaal mochten er 28 turnsters van Pareja mee doen aan deze wedstrijd verdeeld over de verschillende niveaus.

De meeste zelfs voor alle 4 de toestellen in totaal hadden we 96 toestelfinales een erg drukke dag dus voor de leiding .

In totaal hebben we als club bij de sprong 4 gouden , 2 zilveren en 2 bronzen plakken behaald.

Brug  : 3 gouden , 1 zilver en brons

Balk : 1 gouden en 2 zilveren

Vloer : 4 gouden en zilveren en bronzen .

Kampioenen op vloer dus top meiden .

Een mooie afsluiting van dit wedstrijd seizoen .

Namens SC Pareja: PROFICIAT!