Verslag SC Pareja 3de voorwedstrijd 14 en 15 januari

17-01-2023

In het weekend van 14 en 15 januari organiseerde KSV Kessel de 3de voorwedstrijd teams en individueel.

Op zaterdag wedstrijd 1 mocht het  team suppl F bestaande uit : Tessie , Meike  , Sophie, Fenna  , Lara hun 1ste wedstrijd van dit seizoen turnen .

Het team turnde een super wedstrijd zeer strak en stabiel en werd uiteindelijk van de 4 teams ook dik verdiend 2de. Bij de individuele uitslag behaalde Sophie v Lier de 1ste plaats.

Op zondag in wedstrijd 1 mochten onze beide suppl D teams  aan de bak en een team van niv 6 .

Bij de D teams mogen er maar 3 per toestel turnen en tellen de beste 2. Uiteindelijk werd team 1  4de  en team 2 6de van de 8 teams in de poule .

Niv 6 team bestaande uit Juul, Kenzy- Rose, Suus, Jill werden dik verdiend 1ste en tevens werd er na de 2de wedstrijd ook een podium uitgeroepen van seizoen kampioenen. Hierbij werden hun nog eens 2de.

In de laatste wedstrijd van het weekend was het de beurt aan het team van niv 4 voor hun de 2de wedstrijd met deze keer wat meer tegenstanders dan in de 1ste wedstrijd.

De meiden hebben veel verbeterd in de tussentijd en werden dik verdiend 1ste van 4 teams .

Op naar het weekend van 28 en 29 januari .