Verslag Sc Pareja Koppelwedstrijd 6-11-2022

08-11-2022

Op zondag 6 november begonnen om 12 uur in Weert met de middenbouw aan onze jaarlijkse koppelwedstrijd. Maar door 2 jaren corona nu dus weer even geleden en dat was even wennen voor sommige. Want hoe werkt zoiets en ik vind het toch wel spannend aan wie wordt ik gekoppeld.

Maar nadat we geloot hadden en de koppels bekend waren was iedereen tevreden en kon de wedstrijd beginnen.

Iedereen heeft super goed z’n best gedaan en uiteindelijk bij de uitslag werd dus bekend wie de beste 3 koppels waren .

1ste plaats: Evi Engels en Eva Munoz

2de plaats: Juulke Teeuwen en Lisa Verbugt

3de plaats: Jans vd Berg en Lize v Mullekom

Daarna in de 2de wedstrijd van de bovenbouw waar we helaas enkele geblesseerde hadden ging het ook super goed.

Ook hier waren we als leiding dik tevreden .

De uitslag was als :

1st plaats: Tessa Deckers en Renske Timmermans

2de plaats: Mirthe Ebisch en Mirthe Peeters

3de plaats: Lynn vd Meene en Evi Nooijen

Met alle tips en tops van de jury gaan we deze week nog hard trainen om volgende week nog beter voor de dag te komen. En zonder jury geen wedstrijd dus jury van harte bedankt!