Verslag Turnwedstrijd 13 – 14 november 2021

Wedstrijd 13 – 14 november 2021

Ingediend door: Ellen Berkers

Na 2 seizoenen geen wedstrijden, mochten  we dan eindelijk weer de wedstrijdvloer op. Deze wedstrijd werd ook nog eens door onze eigen club georganiseerd dus een thuiswedstrijd. Met natuurlijk extra zenuwen en kriebels in de buik want het is weer wennen om te mogen turnen. In de 1ste wedstrijd van de dag mochten een deel van onze junioren div 4 het spits afbijten en dat deden ze super goed.  Op een enkel valletje op balk mocht de pret niet drukken ze waren super tevreden . Helaas kon Esmae Bos vanwege blessure niet meedoen.

Op de 3de Nikki Hendrix , 6de Guusje Ghielen, 7de Sanne Minten , 11de Tessa Deckers , 17de Lynn vd Meene

In wedstrijd 2 was het de beurt aan de rest van onze junioren div 4 deze waren in totaal met 10 meiden maar vanwege operatie kon Guusje Steeghs niet meedoen. De uitslag was heel uniek 1 Maud Sillekens, 2 Lieve Boots, 3 Joeske v Lent en 9 Nika Bouten

In wedstrijd 3 mochten ons meiden van niv 5 team A hun eerste wedstrijd turnen in teamverband. En voor enkele van deze meiden ook hun allereerste wedstrijd dus extra spannend. Tevens in deze wedstrijd ook individuele wedstrijd voor onze jeugd div 3 meiden Gielke en Renske. Het team van niv 5 bestaande uit Juul Janssen, Karlijn Verheul, Jans vd Berg en Emie Kersten behaalde een 2de plaats. Gielke Verhaeg behaalde een mooie welverdiende 3de plaats en Renske Timmermans 10de

In de laatste wedstrijd van de dag mochten onze senioren div 4 hun individuele wedstrijd turnen , met wat blessures bij enkelen werd er toch alles uit de kast getrokken om goed te presteren . 5 Mirthe Peeters, 10 Selina v Berlo, 12 Linda Kessels , 16 Julia Meussen

Op deze dag mocht ook Chayenne Bos afreizen naar Reuver om daar haar persoonljike wedstrijd te turnen bij de senioren div 3 . En ondanks dat haar eigen leiding niet mee kon werd ze toch mee 11de . Kei goed Chayenne .

Zeer succesvolle dag voor Sc Pareja en dat na 2 seizoenen zo goed ging

En op dag 2 gingen we van start met onze 2de team van niv 5 bestaande uit Lize v Mullekom , Maud Smits, Meis Cornelissen , en 2 meiden van KSV Kessel Eef Gijssen en Kyra Snijders . Zij turnde met z’n 5 een super mooie wedstrijd en werden verdiend 1ste . Aan de andere kant van de zaal mochten onze Senioren div 5 hun 1ste wedstrijd turnen en dat was weer even wennen na 2 seizoenen niets doen. Maar ook hier ging het super goed , 1ste Linda Arts , 3de Evi Nooijen , 11de Eva Verheijen .

In de 3de wedstrijd mocht het Team van suppl F 1 hun wedstrijd turnen , voor het eerst in team verband dus even wennen maar extra leuk en gezellig. Het team bestaande uit Sophie v Lier, Lara Courbois, Lincy Smeets, Mirthe Ebisch en Tessie Peeters behaalde als team een 1ste plaats. Ook werden er nog individuele medailles uitgereikt en het werd een heel podium Pareja . 1 Lincy Smeets , 2 Mirthe Ebisch, 3 Sophie v Lier , 7 Tessie Peeters en 14 Lara Courbois.

In de laatste wedstrijd van de dag maar ook van het weekend mocht het andere Team van suppl F 2 turnen . De lat lag natuurlijk heel hoog na zo’n top uitslagen al het hele weekend. Maar wat deed dit team zij werden ook 1ste  en ook nu weer heel podium Pareja , 1 Janne Driessen , 2 Julia Janssen, 3 Pien Sanders  , 5 Bo Ottenheim

Wat een successen dit weekend en wat zijn wij als leiding super trots op al onze turnsters na zo’n lange tijd niet normaal trainen zo’n goeie resultaten neer zetten geweldig .