Wedstrijdverslag SC Pareja 10 en 11 december ’22

14-12-2022

Verslag SC Pareja  10 en 11 december ’22

In het weekend van 10 en 11 december werd door Hosema de Plaatsingswedstrijd 2 georganiseerd voor indiviudeel en teams in sporthal de Piushof in Panningen .

Op zaterdagochtend mocht team 2 van niv 5 bestaande uit : Maud Stammen , Vera Kersten , Karlijn Verheul , Yoann Hermans, Meis Cornelissen en Lieke v Kruisbergen hun eerste wedstrijd van dit seizoen turnen.

Alle meiden hebben een super wedstrijd geturnd en het team behaalde dik verdiend GOUD

In dezelfde wedstrijd mocht ook het team supplement G hun eerste wedstrijd turnen .

Dit team bestaande uit : Jevi Berkers, Milou Deckers, Evi Delissen , Lize Coppus, Juul Janssen en een meisje van Horn turnde ook alle 6 een top wedstrijd. Dus ook dit team mocht het hoogste podium betreden voor GOUD.

Op zondagochtend gingen we weer vroeg van start met het team niv 6 samen met Horn , Lynn Huijs, Lisa Sophie Kraus en Elin Verbong.

De wedstrijd ging super en dus werd het spannend zouden ze ook voor Goud gaan of niet ?

Het werd de zilveren plak ook super knap natuurlijk.

In dezelfde wedstrijd mochten ook onze 8 senioren div 4 supplement D hun 1ste individuele wedstrijd van dit seizoen turnen. Bij enkele wat blessures maar ze gingen er alle 8 helemaal voor.

Uiteindelijk mocht Mirthe Peeters het podium op voor de 3de plaats.  Super geturnd dames.

In wedstrijd 2 mocht Gielke Verhaeg voor het eerst uitkomen in de jeugd 2de divisie spannend voor ons als club maar ook spannend voor Gielke. Die zijn allemaal kei goed zei ze nog voordat de wedstrijd van start ging. Maar ze turnde zelf de sterren van de hemel en werd dik verdiend 4de.

In wedstrijd 3 was het de beurt aan 3 dames die ook voor het eerst uitkomen in een hogere divisie.

Ook voor hun was het afwachten wat gaat het ons opleveren. Maar hier mocht zelfs Maud Sillekens het hoogste podium op voor Goud super prestatie.

Maar ook op zondag mocht Chayenne Bos na een lange enkelblessure op naar Waalwijk om voor het eerst weer een hele meerkamp te turnen. Wel met wat aangepaste oefeningen nog maar haar inzet werd beloond met een 17de plaats.

Alle meiden van harte gefeliciteerd met jullie behaalde resultaten .