Wil jij helpen bij OLS in Meijel?

19-03-2022

Peel en Maas, maart 2022

Beste lid / ouder / verzorger van lid Pareja,

De leden van schutterij St. Willibrordus zijn ontzettend blij!

Het OLS kan eindelijk – na drie jaar – georganiseerd worden in Meijel!

Het heeft even geduurd maar er is groen licht gegeven. Komende zomer een groot feest in Meijel! In onze gemeente Peel en Maas!

De organisatie OLS 2022 kan jullie hulp erg goed gebruiken én je steunt daarmee onze club SC Pareja! Daarom doen wij een beroep op jullie als lid van SC Pareja met de vraag om mee te helpen bij het allergrootste volksfeest van de gemeente Peel en Maas en in het bijzonder van Meijel.

Bij je aanmelding als vrijwilliger kun je SC Pareja als begunstigde aanvinken en daarmee maakt SC Pareja aanspraak op een vrijwilligersvergoeding bij een positief resultaat na afronding OLS 2022. Dus hiermee steun je SC Pareja én help je het OLS 2022.

Vrijwilliger worden gaat heel gemakkelijk via de website: https://ols2022.eu/inschrijven-vrijwilliger/.

Heb je vragen neem een kijkje op de website OLS 2022 of stuur een e-mail naar: vrijwilligers@ols2022.eu.

Bedankt alvast,

Reggy Ghielen